Mijozbank vep-portali

Mijozbank uchun vep-portal mijozbank.uz

Topshiriq:

Bank hizmatidan foydalanuvchi mijozlarning bank xizmatlarini qay tarzda baholashini ko`rsatuvchi veb-portal yaratish.

Sayt ko`p tilda bo`lishi- o`zbek tilida , rus-tillida.

Yandex Google qidiruv tizmlarida ro`yhatdan o`tkazish

Administratorni saytni boshqarishga o`rgatish.

Mijozbank veb-portali mижозларнинг содиқлиги ko`rsatuvchi sayt.

Mijozbank veb-portali mijozlarning u yki bu tashkilot, muassasaga sodiqligini bir qancha  ko`rsatkichlar bilan aniqlash mumkin, shulardan biri mijozlarning sodiqligi indeksi (NPS – Net Promoter Score) hisoblanadi. Bu ko`rsatkich orqali tashkilot va uning xizmatlariga (maxsulot) ishonadigan mijozlarning foizini yoki sonini aniqlashga, shuningdek, bank xizmatlaridan foydalanish bo`yicha do`st va tanishlarga maslahat berishini baxolaydi. Ushbu indeksni 2016-yilda biznes-strateg Fred Rayxeld tomonidan ishlab chiqilgan bo`lib, tadqiqotchi mijozning ishonch darajasini(uning shaxsiy baxosi bo`yicha) imkon qadar aniqroq tavsiflovchi atigi 1 ta savolni bershni “Bizning kompaniyamiz (tashkilot, muassasa)ni do`stlaringiz yoki hamkasblaringizga tavsiya etish siz uchun qanchalik yoqimli?” taklif qilgan. Javoblarni (0-10) ball shkalada baxolashni tavsiya bergan.

Mijozlarning sodiqligi indeksi quyidagi formula asosida hisoblanadi.

                                        NPS = (P-C)/R ×100%

P-targ`ibotchilar (9-10 ball) soni; C-tanqid qiluvchilar (0-6 балл) soni; N-betaraflar (7-8 ball) soni va R-respondetlarning umumiy soni.

Misol uchun, mijozlarga quyidagicha savol berishimiz mumkin: “Bankimizning hizmatlarini do`stlaringiz  yoki hamkasblaringizga tavsiya etarmidingiz ?” ushbu savol bo`yicha agarda 235 ta mijoz o`rtasida so`rovnoma o`tkazsak, natija taxminan quyidagicha olsak: Hisoblash

Ballar Respondentlarning umumiy
miqdori (R)
P 9-10 150
C 0-6 50
N 7-8 35
Jami baholovchilar 235
NPC 42,5

NPS = 150-500/235*100%=42,5%

Ma`lumotlarni yig`ish metodiasi:

Email, ijtimoiy tarmoq va messennjerlar orqaliва;

Qo`ng`iroqlar orqali;

Eslatma orqali;

Savdo zallarida so`rovnoma o`tkazish;

Shundaq qilib banklarning, targ`ibotchilari qancha ko`p bo`lsa ular shunchalik yangi mijozarni jalb qilishadi. Sadoqatli mijozlar yangilari bilan birga foyda o`sishini ta`minlaydi.

Mijozlar extiyojini qondirish indeksi  (CSI – сustomer satisfaction index)

Mijozlar extiyojini qondirish indeksi CSI –bu mijozning tijorat banklaridan va ularning xizmatlridan qoniqish darajasini o`lchaydi. Ushbu indeksni xisoblash uchun so`rovnoma asosida mijozdan banklarga 10 ballik shkalada baxo bershni so`raladi,баҳо (1=eng yomon, 10=аlo darajadа), shuningdek so`ralayotgan parametrlar mijoz qanchalik muhimligini 10 ballik shkalada baho bershni so`raladi, (1=muhim emas, 10=juda muhim) (-jadval). Mijoz jadvalni yozma ravishda to`ldirishi yoki og`zaki javob berishi mumkin va bank xodimi ma`lumotlarni anketaga kiritadi (v.k).

To`liq ma`lumotni saytimiz orqali olishingiz mumkin.

Sayt: mijozban.uz