Seo saytni rivojlantirish
SEO (qidiruv tizimini optimallashtirish) – qidiruv tizimini optimallashtirish, veb-saytni kompleks rivojlantirish va qidiruv tizimi natijalarida yuqori o’rinlardan biriga ko’tarilish.
Seo saytni rivojlantirish – bu saytning qidiruv tizimini optimallashtirish bo’lib, u mavjud saytni yakunlash, uni ishlab chiqish va reklama qilishga qaratilgan tadbirlar to’plamidir. Bunday optimallashtirishning asosiy vazifasi resursni qidiruv tizimlari qo’yadigan talablarga muvofiqlashtirishdir.
SEO-ning maqsadi biznes va loyihaga juda bog’liq: kontent loyihalari uchun bu saytga tashrif buyuruvchilar (trafik) sonini oshirish, onlayn-do’konlar uchun esa sotish va konversiyalarni oshirishdir.
SEO mutaxassisi loyihaning tahliliy ma’lumotlari va veb-master panellariga to’liq kirish huquqiga ega bo’lganda (yoki u erga mustaqil ravishda sayt qo’shsa), u loyihaning tovarlari va xizmatlarini tahlil qilishni boshlaydi, shuningdek, nima ishlayotganini tushunish uchun saytga umumiy baho beradi. birinchi navbatda qilish kerak.
Aynan shu bosqichda loyihani ilgari surish strategiyasi va batafsil ish rejasi tuziladi.
Mutaxassis aniq nima qiladi?
- U nafaqat yuqori chastotali so’rovlar uchun, balki o’rta va past chastotali so’rovlar uchun ham saytning umumiy ko’rinishini tahlil qiladi;
- Ushbu mavzuda nimaga e’tibor qaratish kerakligini, raqobatchilarning veb-saytlarida nima yaxshiroq ekanligini tushunish uchun raqobatchilarni, bozor rahbarlarini tahlil qiladi;
- Joydagi yetakchi saytlarning tuzilishini, ularning havola profilini tahlil qiladi;
- Mijoz veb-saytida ochilish sahifalarini yaratish va optimallashtirish kerak bo’lgan so’rovlarni belgilaydi;
- Qidiruv natijalari va tizim tahlillari asosida muntazam tahlillarni olib boradi, masalan, Serpstat yordamida.
Bularning barchasi nima uchun kerak?
SEO veb-saytini bir xil darajada targ’ib qilish ham onlayn-do’konlar, ham korporativ portallar, shuningdek, tashrif qog’ozlari saytlari bilan ochilish sahifalari uchun zarurdir.
SEO mutaxassisi saytdagi global o’zgarishlarni darhol amalga oshirish zarurligini aniqlaydi. Masalan, CMS (kontentni boshqarish tizimi) ni o’zgartirish, saytni mobil qurilmalar uchun moslashtirish, protokolni http dan https ga o’zgartirish va hokazo.
Vakolatli mutaxassis dasturchilar bilan, masalan, CMSning joriy versiyasini qayta ko’rib chiqish qanchalik mumkinligini aniqlashtirish uchun global o’zgarishlar zarurligini oldindan xabardor qiladi.
Shuningdek, u veb-saytni ilgari surish uchun butun byudjetni aniqlashtirishga imkon beradi – kontent, havolalar va boshqa xarajatlar.
Oldindan global o’zgarishlarni amalga oshirish yaxshiroqdir, aks holda SEO auditini amalga oshirish bo’yicha ishning uchinchi yoki to’rtinchi oyida siz boshi berk ko’chaga tushib qolasiz – siz filtrlarni optimallashtirish, qo’shish texnik jihatdan imkonsiz ekanligiga duch kelasiz. yangi teglar yoki toifalar.
Ushbu bosqich qaysi loyihalar uchun tegishli:
- Internet-do’konlar;
- xizmatlar va mahsulotlar saytlari;
- Yangiliklar saytlari;
- Vizitka saytlari (bir peyjer emas);
- E’lonlar taxtasi;
- Korporativ veb-saytlar;
- Forumlar.
Qidiruv mexanizmlari doimiy ravishda o’z algoritmlarini takomillashtirib boradi va foydalanuvchi so’rovlari uchun eng mos sahifalarni ko’rsatadi. Qidiruv tizimiga “orqadan yoritilgan klaviaturali noutbuklar” deb yozsangiz, birinchi o’rinlarda ushbu so’rovlarga eng mos keladigan sahifalarni ko’rasiz.
Mutaxassis saytni ichki optimallashtirishdagi xatolarni tuzatadi, so’rovlar guruhlari uchun ochilish sahifalari bilan ishlaydi, takroriy sahifalarni olib tashlaydi. Buning uchun saytning texnik SEO auditi o’tkaziladi, uning asosida ichki optimallashtirish vazifasi shakllantiriladi.
Quyidagi elementlar to’ldirilishi kerak (muhimligi bo’yicha):
- Kategoriyalar, mahsulotlar, filtrlar, filtrlar kesishuvlari, geoqueries uchun yaratilgan sahifalar va shunga o’xshashlar uchun shablonlar asosida Sarlavha, Tavsif va H1 sarlavhalarini avtomatik yaratishni o’rnatish;
- Saytda sahifa manzillarini shakllantirish (ularni odam o’qiy oladigan shaklga keltirish);
- Filtrni optimallashtirish: filtrlar va ularning kesishish joylari, meta teglar, filtrlarga havolalarning ko’rinishi uchun URL manzillarini yaratish qoidalarini yaratish;
- Server javob tezligini oshirish, sayt sahifalarini yuklash;
- Doimiy qayta yo’naltirishlar, kanonik manzillar, noindex ta’qiblari yordamida dublikatlarni olib tashlash;
- XML sayt xaritasini yaratish;
- Ko’p tilli sozlash (agar til versiyalari mavjud bo’lsa);
- Sahifalar sahifalarini optimallashtirish;
- Server javob kodini va sahifa sarlavhalarini optimallashtirish;
- Sharhlarning mikro-belgilarini o’rnatish, mahsulot kartalari sahifalaridagi ma’lumotlar.